Na poslednom stretnutí komunity “Bezcyklenia” sme sa venovali neustále meniacemu sa prostrediu a nutnosti adaptácie na zmenu. Do popredia vstupuje nová a dôležitá veličina, ktorá bude pre ľudí stále nenahraditeľnejšia, a to je AQ, teda adaptačný kvocient. Okrem starých známych IQ a EQ tu teda už máme aj AQ. Bežná u ľudí bude nutnosť reskillingu a multiskillingu. Čo v podstate znamená, že okrem jednej expertízy budú ľudia musieť rozširovať svoj záber, aby sa dokázali viac uplatniť na pracovnom trhu. Reskilling znamená, že podľa prognóz budú ľudia počas svojej kariéry nútení, respektíve bude normálne zmeniť svoje zameranie a naučiť sa a venovať sa niečomu úplne novému. Obrovský počet pracovných pozícií bude, samozrejme, nahradený umelou inteligenciou. Veľmi zaujímavá prednáška, ktorá otvorila mnoho otázok ohľadom budúcnosti.
Druhá časť bola venovaná psychológii predaja a behaviorálnej ekonómii. Bola plná perfektných konkrétnych príkladov a zaujímavých ideí, ktoré sa dajú ihneď aplikovať. Zákaznícka psychológia a behaviorálna ekonómia ponúka unikátny základ, na ktorom Mindworx postavil framework a princípy, ktoré majú zásadne odlišný prístup k predaju. Bolo to veľmi dobré a s posledným stretnutím som nadmieru spokojný.
• Multiskilling sa stane bežnou vecou a príde k presunu a prílivu nových ľudí do systému. Treba byť odborníkom, ale so širším záberom.
• Sloboda rozhodnúť sa je veľmi silným motivátorom pre urobenie rozhodnutia. Dajme klientom pocítiť, že majú slobodu v rozhodovaní.
• Snažíme sa vyhýbať situáciám, kde sme neistí. Preto rozhodnutia odkladáme alebo sa im úplne vyhýbame. => Toto aplikovať v obchodnej komunikácii, všetko maximálne zjednodušovať.
• Použitie jasného a priamočiareho jazyka na odbúranie neistôt.
• Zisťovať od zákazníkov, aké majú neistoty a obavy, a tie rozptyľovať v komunikácii.
• Kotva, ktorú už používam, je silný nástroj pri definovaní očakávaní.
Expertné konzultácie v oblasti eshopov poskytujeme nielen našim klientom, ale je možné si dohodnúť konzultáciu aj Vášho eshop alebo web riešenia.