
Určite ste si už mnohokrát všimli, že pri posielaní odkazu alebo zdieľaní stránok na sociálnych sieťach sa často zobrazí obrázok produktu alebo článku. V drvivej väčšine prípadov je to iba prvý obrázok prevzatý z cieľovej stránky. V našom systéme Grandus však dokážeme tieto obrázky dynamicky generovať a vkladať do nich informácie a grafiku tak, aby boli atraktívne a vizuálne príťažlivé.
OG (Open Graph) obrázky sú súčasťou Open Graph protokolu, ktorý bol vyvinutý spoločnosťou Facebook. Tento protokol umožňuje integrovať webové stránky s týmto sociálnym médiom a vytvárať bohatšie zážitky pre užívateľov. Jedným z hlavných využití OG tagov je definovanie, ako bude webová stránka reprezentovaná, keď bude zdieľaná na sociálnych sieťach, ako sú Facebook, LinkedIn, X a iné.
OG obrázky sú konkrétne vizuálne reprezentácie webového obsahu, ktorý sa zdieľa. Keď niekto zdieľa odkaz na vašu webovú stránku na sociálnych médiách, OG obrázok (definovaný pomocou metatagu og:image vo zdrojovom kóde stránky) sa zobrazí spolu s linkom, čo často zvyšuje záujem a pravdepodobnosť kliknutia na daný odkaz.
V rámci našich služieb teraz ponúkame inovatívnu funkciu dynamického generovania týchto OG obrázkov. To znamená, že namiesto toho, aby eshopy museli ručne vytvárať a pridávať obrázky pre každý produkt alebo stránku, náš systém automaticky vytvorí atraktívne a relevantné OG obrázky na základe aktuálneho obsahu stránky. Táto funkcia umožňuje eshopom udržiavať konzistentné a profesionálne zobrazenie na sociálnych médiách bez dodatočnej práce.
Dynamické generovanie OG obrázkov je nielen časovo efektívne, ale aj komerčne výhodné. V dnešnej dobe, keď je vizuálny obsah kľúčový pre zaujatie publika na sociálnych sieťach, môže eshop, ktorý vyniká svojimi vizuálne príťažlivými a aktuálnymi obrázkami, získať výraznú konkurenčnú výhodu. Tieto obrázky môžu zvýšiť povedomie o značke, posilniť dôveru zákazníka a v neposlednom rade pomôcť predaju.
Aby sme pre projekt mobilonline.sk mohli vygenerovať obrázok, berieme informácie z detailu produktu a premietame ich do obrázku. Konkrétne sa jedná o parametre "model" a "značka", titulný obrázok a ikonu kategórie. Model a značka sú zvolené preto, že telefóny často majú dlhé a neatraktívne názvy. Týmto spôsobom ich skracujeme a vytvárame alternatívny príťažlivý názov. Na pozadí sa nachádza statická grafika polkruhu spolu s logom spoločnosti. Tento mix potom vytvára vynikajúci výsledok.
Vďaka nášmu riešeniu môžu eshopy zabezpečiť, že každý produkt, článok alebo akcia, ktorá je zdieľaná, bude mať atraktívny a príťažlivý obrázok, ktorý zvýši záujem o obsah.
Expertné konzultácie v oblasti eshopov poskytujeme nielen našim klientom, ale je možné si dohodnúť konzultáciu aj Vášho eshop alebo web riešenia.