V tejto rubrike si podrobnejšie preberieme, aké vylepšenia, zmeny a novinky pribudli v systéme za posledný mesiac. Všetky najdôležitejšie informácie nájdete priamo v administrácii, v notifikačnom centre, alebo na hlavnom dashboarde po prihlásení, na pravej strane.
Pozrime sa teda na to, čo všetko sa udialo v júli 2024.
Cenové limity
Najnovšia funkcionalita, ktorá posúva správu cien produktov na novú úroveň. Na produkte je teraz možné vytvoriť si cenové limity na počet kusov v košíku. V závislosti od tohto počtu kusov sa následne mení aj cena. Možné je nastaviť tieto možnosti:
- Cena za kus: cena jedného kusu bude presne takáto cena.
- Percentuálna zľava za kus: cena jedného kusu bude aktuálna cena produktu mínus nastavená percentuálna zľava z danej ceny.
- Zľava za kus: cena jedného kusu bude aktuálna cena produktu mínus presne táto hodnota.
- Celkova cena: pevne stanovená cena, od zadaného počtu kusov sa už cena produktu nezmení a je to maximálna cena, ktorú zákazník zaplatí.
Úpravy v administrácii
V tejto sekcii si prejdeme aké zmeny pribudli v administrátorskom prostredí
Transfer objednávky
V administrácii pribudla nová možnosť dodatočne preniesť objednávku do vášho skladového hospodárstva. To je samozrejme podmienené tým, že máte napojenú synchronizačnú logiku a skladové hospodárstvo využívate. V prípade, že prepojenie skladového hospodárstva vypadne a objednávka sa neprenesie, je možné ju dodatočne odoslať znova.
* Okrem transferovania objednávky je možné zaslať informáciu o zaplatení alebo o zrušení objednávky.
Úprava kategórie
Redizajnovali sme časť formulára na aktualizáciu a pridávanie kategórie. Keďže systém podporuje kategóriu buď fyzickú (tá, ktorá smeruje do systému na produkty v danej kategórii) alebo virtuálnu (tá, ktorá smeruje na inú URL, buď do inej kategórie alebo na inú stránku), rozdelili sme v administrácii toto zadávanie a pridali vysvetlenie, čo to znamená.
Nový zástupný symbol v emailovej šablóne
V emailových šablónach, ktoré sú spojené s odosielaním objednávky, je možné použiť zástupný symbol, ktorý bude pri posielaní emailu nahradený konkrétnou hodnotou parametra danej objednávky. Týmto spôsobom vieme zabezpečiť, aby sa do emailov dostávali nielen atribúty objednávky, ale aj dynamické údaje.
Revenue export
V systéme pribudol nový typ exportu v sekcii objednávok. Môžete si exportovať tzv. revenue export, ktorý za vybrané obdobie vygeneruje CSV súbor, obsahujúci výnos za dni, kedy prišla objednávka, s počtom objednávok za daný deň. Zároveň je tento export možné zautomatizovať a v nastaveniach e-shopu napojiť na Google Sheet, kde sa tieto informácie budú zapisovať automaticky.
Prepojenia
Expando - AMAZON
Pre prepojenie Expando je možné nakonfigurovať, aby sa preberalo číslo faktúry z Amazonu a ukladalo sa do objednávky do konkrétneho vybraného parametra.
Heureka
Možnosť nastaviť, aby sa "Overené zákazníkmi" zasielalo do Heureka až potom, ako objednávke príde úhrada, v prípade, že si zákazník zvolil niektorú z online platieb. Ak si zákazník zvolil platbu dobierkou alebo platbu na predajni, "Overené zákazníkmi" sa zasiela hneď po založení objednávky.
API
V tejto sekcii sa budeme venovať úpravám, ktoré sa udiali pre váš e-shop.
Watermark
V prípade, že máte v systéme zapnuté používanie watermarkov na obrázky, v niektorých prípadoch sa watermark použil aj tam, kde to nebolo vhodné. Preto sme spravili úpravu, ktorá zabezpečí, že sa watermark nevygeneruje na takýto obrázok. Ide napríklad o blogy, statické stránky alebo statické bloky.
ADMIN API - kredity
Rozšírenie bolo pridané aj do administrátorskej API. Boli pridané endpointy na manažment a správu kreditov. Informácie o zákazníkoch je možné zisťovať aj na základe údajov z vášho skladového hospodárstva. Podporovanou akciou je zistenie, koľko kreditov zákazník má, a možnosť mu kredity odobrať alebo pridať. Pri tejto akcii sa automaticky k operácii robí aj kreditný log, ktorý je možné čítať v administrácii, pri používateľovi.