V letnom vydaní technologického magazínu www.nextech.sk sme sa pozreli na skoro všadeprítomný prvok e-shopov, a to je karta produktu.
Karta produktu dokáže buď poskytnúť tú správnu informačnú hodnotu a prezentovať produkt v pozitívnom svetle, alebo na druhej strane môže tak informačne prehltiť prezentáciu produktu, že produkt sám upadá do úzadia na úkor rôznych štítkov a druhotných informácií.
V článku poskytujem overené odporúčania, ktoré nám pri tvorbe e-shopov fungujú a ktoré aplikujeme na vytvorených alebo konzultovaných e-shopoch. Rozoberám dôležitosť dizajnu karty produktu v e-shopoch. Dobrá karta produktu by mala poskytovať jasné a užitočné informácie bez toho, aby bola preťažená druhotnými informáciami. Pozrieme sa na to ako vyzerá efektívny dizajn karty produktu.
Expertné konzultácie v oblasti eshopov poskytujeme nielen našim klientom, ale je možné si dohodnúť konzultáciu aj Vášho eshop alebo web riešenia.