
V tomto období nás z každej strany bombardujú akcie na Black Friday a Cyber Monday. Pre eshopy ide o príležitosť extrémne zvýšiť počet objednávok, predstavujúc taký pomyselný začiatok najväčšej nákupnej sezóny. Priemerne sa ukazuje, že eshop zarobí za posledný kvartál toľko, čo za predošlých 9 mesiacov.
Z tohto dôvodu je kľúčové, aby eshop fungoval bezproblémovo, bez výpadkov a aby zákazníci mohli plynulo objednávať tovar. Ako poskytovateľ eshop riešenia, pre nás je toto obdobie náročné, a vyžaduje si dôkladnú kontrolu a neustále monitorovanie serverov.
Náš systém Grandus podporuje funkciu databázového košíka. V skratke to znamená, že všetky produkty pridané návštevníkmi do košíka sa uložia do databázy. Takže keď si napríklad na počítači vložíte produkty do košíka a potom sa prihlásite na mobilnom zariadení, môžete dokončiť objednávku bez potreby opätovného hľadania a pridávania týchto produktov.
Avšak táto inovatívna funkcionalita prináša aj výzvy, najmä v oblasti zaťaženia databázového servera. Preto sme tento rok pred Black Friday prepracovali a optimalizovali košík. Efektívnosť sme zvýšili vo všetkom, od logiky stanovenia cien cez pridávanie produktov až po dotazy do databázy.
Vďaka podobným optimalizáciám sme počas predošlých rokov boli v klude, eshopy fungovali ešte lepšie než predtým a zákazníci mohli predávať. Z podobných systémových vylepšení sme nadšení a veľmi nás bavia. Všetky podobné aktualizácie su bezplatné a su automaticky dostupné pre všetkých klientov systému Grandus 3.
Expertné konzultácie v oblasti eshopov poskytujeme nielen našim klientom, ale je možné si dohodnúť konzultáciu aj Vášho eshop alebo web riešenia.