![Ako si zlepšiť e-shop: 5. časť. / nextech.sk Ako si zlepšiť e-shop: 5. časť. / nextech.sk](/_next/image?url=https%3A%2F%2Finstance11.admin.grandus.sk%2Ffiles%2Fphoto%2F2024-06-21%2Fc88a53%2F1792114%2F1152x730.png%3Fv%3D2024-06-21-2012-3A12-3A19&w=3840&q=100)
V aktuálnom čísle technologického magazínu Nextech som sa rozpísal na tému budovania dôvery na e-shope. V krátkom článku vysvetľujem teóriu umiestnenia prvkov a akým spôsobom je dobré budovať dôveru. Váš zákazník u vás nakúpi iba vtedy, pokiaľ dôveruje e-shopu, že mu objednaný tovar bude doručený. Toto pravidlo by malo byť alfa a omega pri navrhovaní e-shopov a dizajnovaní rôznych sekcií.
V originálnom článku okrem teórie poskytujem aj praktické tipy na umiestnenie prvkov dôveryhodnosti, ktoré si každý môže ihneď zobrať a aplikovať do svojho riešenia.
Vždy, keď konzultujeme alebo programujeme e-shop, tak sa pozeráme na hlavné hodnoty e-shopu a tie rozumne komunikujeme návštevníkom nenásilným, ale vždy prítomným spôsobom. Tento spôsob sme aplikovali napríklad pri konzultovaní a programovaní známych slovenských e-shopov ako murat.sk a mobilonline.sk.
Expertné konzultácie v oblasti eshopov poskytujeme nielen našim klientom, ale je možné si dohodnúť konzultáciu aj Vášho eshop alebo web riešenia.