
Vzhľadom na to, že integrácia pre klienta Freshbox patrí medzi komplexnejšie úlohy, najmä čo sa týka logiky výmeny dát a manažmentu skladových systémov, na začiatku projektu sme zorganizovali trojstranné úvodné stretnutie (kick-off meeting) aj so zástupcami ERP systému ComeIN, kde sme riešili nasledujúce témy:
Výsledkom včasnej analýzy všetkých interných aj externých procesov býva obvykle vytvorenie časovej rezervy pre doplnenie alebo nadstavenie požadovaných informácií na strane ERP systému, ako aj príprava na strane Grandusu. Takýto prístup navyše prináša aj úsporu nákladov pre klienta.
Po našom stretnutí sme vymenili technické riešenia a dospeli sme k nasledujúcim záverom.
Na úvod bolo nevyhnutné „upratať“ dáta na strane klienta, aby boli vhodne prezentované pre nový eshop a zároveň aby spĺňali atribúty pre efektívnu synchronizáciu.
Z analýzy vyplýva potreba doplnenia nasledujúcich údajov k jednotlivým produktom, ktoré budú predmetom synchronizácie s eshopom:
Na základe analyzovaných údajov sme následne implementovali synchronizáciu, ktorá pravidelne prenáša dáta do systému Grandus. Najkritickejšie údaje, ako sú ceny a stav skladových zásob, sú synchronizované v minútových intervaloch. Menej kritické údaje sú nastavené na dlhšie intervaly, aby sme efektívne rozdelili tok dát podľa ich dôležitosti. Tento druh synchronizácie nazývame asynchrónnou a využívame ju hlavne v prípadoch, kde je veľký počet produktov s vysokou obrátkovosťou.
Objednávky zaznamenáva systém ComeIN prostredníctvom našej zdokumentovanej GET služby podľa typu platby. V prípade Freshboxu sú niektoré produkty dodávané až po objednávke, čo ovplyvňuje konečnú cenu. Tieto objednávky preto vstupujú do systému ComeIN už rozdelené. Ich konečná cena je potom aktualizovaná systémom ERP v Granduse, ako aj generovaním aktualizovaného odkazu na platbu kartou, ktorý je zaslaný klientovi emailom.
Expertné konzultácie v oblasti eshopov poskytujeme nielen našim klientom, ale je možné si dohodnúť konzultáciu aj Vášho eshop alebo web riešenia.