ikona
ikona
ikona
dots
Orbit item
Orbit item
Orbit item
Circle

nastavenie prepojenia a s tým spojené dôkladné upratovanieSynchronizácia a výmena dát s ComeIN pre www.freshbox.sk

Synchronizácia a výmena dát s ComeIN pre www.freshbox.sk

Detailná analýza: Základ pre funkčné prepojenie

Vzhľadom na to, že integrácia pre klienta Freshbox patrí medzi komplexnejšie úlohy, najmä čo sa týka logiky výmeny dát a manažmentu skladových systémov, na začiatku projektu sme zorganizovali trojstranné úvodné stretnutie (kick-off meeting) aj so zástupcami ERP systému ComeIN, kde sme riešili nasledujúce témy:

  1. Určenie, ktoré produkty budú prenesené do eshopu a ktoré nie.
  2. Analýza dát týchto produktov, ktoré budú predmetom prenosu:
    • Obsahujú produkty cenu? Akú? (nákupnú, predajnú, zľavnenú, s DPH/bez DPH)
    • Ako sú vedené skladové zásoby (jednotkové množstvá, kusy, gramy, balenia…)
    • Majú produkty kategórie, popisy, parametre, značky?
  3. Ktoré údaje v súvislosti s produktmi v skladovom hospodárstve chýbajú, ale budú spravované a vytvárané v systéme Grandus? (Ide napríklad o boxy, zloženie, popis, cenovú politiku, zľavy atď.)

Výsledkom včasnej analýzy všetkých interných aj externých procesov býva obvykle vytvorenie časovej rezervy pre doplnenie alebo nadstavenie požadovaných informácií na strane ERP systému, ako aj príprava na strane Grandusu. Takýto prístup navyše prináša aj úsporu nákladov pre klienta.

Dôkladné úpravy u klienta

Po našom stretnutí sme vymenili technické riešenia a dospeli sme k nasledujúcim záverom.

Na úvod bolo nevyhnutné „upratať“ dáta na strane klienta, aby boli vhodne prezentované pre nový eshop a zároveň aby spĺňali atribúty pre efektívnu synchronizáciu.

Z analýzy vyplýva potreba doplnenia nasledujúcich údajov k jednotlivým produktom, ktoré budú predmetom synchronizácie s eshopom:

  • Rozdelenie produktov do kategórií a podkategórií, pričom každá (pod)kategória bude mať stručný úvod.
  • Fotografia pre eshop.
  • Rozšírený popis produktu.
  • Pôvod/výrobca produktu.
  • Cena (B2C - základná).
  • Váha jedného kusu (v prípade zeleniny/ovocia).
  • Typ produktu (určuje, či bude produkt dovažovaný po nákupe, napríklad mäso na výsek alebo vážené ovocie/zelenina).
  • V prípade lokálnych dodávateľov aj príbeh ich spoločnosti.
  • Informácia o dostupnosti produktu (či je skladom, objednateľný alebo momentálne nedostupný).

Atypická synchronizácia / výmena dát

Na základe analyzovaných údajov sme následne implementovali synchronizáciu, ktorá pravidelne prenáša dáta do systému Grandus. Najkritickejšie údaje, ako sú ceny a stav skladových zásob, sú synchronizované v minútových intervaloch. Menej kritické údaje sú nastavené na dlhšie intervaly, aby sme efektívne rozdelili tok dát podľa ich dôležitosti. Tento druh synchronizácie nazývame asynchrónnou a využívame ju hlavne v prípadoch, kde je veľký počet produktov s vysokou obrátkovosťou.

Objednávky zaznamenáva systém ComeIN prostredníctvom našej zdokumentovanej GET služby podľa typu platby. V prípade Freshboxu sú niektoré produkty dodávané až po objednávke, čo ovplyvňuje konečnú cenu. Tieto objednávky preto vstupujú do systému ComeIN už rozdelené. Ich konečná cena je potom aktualizovaná systémom ERP v Granduse, ako aj generovaním aktualizovaného odkazu na platbu kartou, ktorý je zaslaný klientovi emailom.

Prečítajte si viac o referencií z článku

freshbox.sk

freshbox.sk

Prvotriedne potraviny a technológie v dokonalej harmónií

Mgr. Róbert Lešundák | Projects & Sales
autor článku
Mgr. Róbert Lešundák | Projects & Sales

Vo For Best Clients, s.r.o. pracujem už ôsmy rok. Zameriavam sa najmä na rozvoj a exekúciu obchodnej, projektovej a konzultačnej činnosti spoločnosti. Spolupracoval som na implementáciach niekoľkých desiatok projektov rôzných veľkostí a odvetvi, ktoré vďaka skúsenostiam s ERP systémami a vášňou pre neustále sa vyvíjúci svet IT spľňajú prísne štandardy moderných Ecommerce riešení.

dots

Poradíme Vám s vašim aktuálnym eshopom

Expertné konzultácie v oblasti eshopov poskytujeme nielen našim klientom, ale je možné si dohodnúť konzultáciu aj Vášho eshop alebo web riešenia.
 

Prečo konzultácie?
consulting-promo

Naši klienti hovoria za nás

So spoločnosťou FBC so spokojný, výsledkom je spolupráca, ktorá trvá už viac rokov ako aj nový web ktorý sme spustili nedávno.

Ing. Milan  Kovalančík
Ing. Milan Kovalančík
Majiteľ & CEO, mobilonline.sk

Eshopový systém Grandus nám umožnuje plniť aj náročné požiadavky nášho segmentu. Takisto oceňujem kvalitu spolupráce pri tvorbe zadaní, riešení úloh a návrhov potrebných technických riešení v rámci našej spoločnosti.

Tomáš Nemčovič
Ing. Tomáš Nemčovič
Ecommerce Manager, Murat, s.r.o

Vďaka profesionalite, kreativite a odbornosti tímu For Best Clients môžeme tvoriť a kontinuálne zlepšovať náš destinačný portál - www.regiontrnava.sk - tak, aby návštevníkom prinášal jedinečné zážitky.prost

Ing. Alexander Prostinák
Ing. Alexander Prostinák
výkonný riaditeľ OOCR Trnava Tourism

Tešíme sa zo spolupráce so spoločnostou FBC. Táto platforma ponúka širokú škálu užitočných funkcií a nástrojov, ktoré nám umožňujú efektívne spravovať svoj e-shop a zvýšiť tak jeho výkonnosť. Ďakujeme vám za spoľahlivý produkt!

PaedDr. Matej Uram
PaedDr. Matej Uram
Majiteľ & CEO, Bežecké Potreby

FBC sme si vybrali pre technologickú vyspelosť ich riešenia, rýchlosť implementácie, proaktívny prístup a flexibilitu. Dodatočne sme zistili, že aj ľudsky sú veľmi fajn, dobre sa s nimi robí :)

Martin Drobný
Martin Drobný
CEO, Digital Solutions / Nextech

Spolupracujeme s FBC od roku 2014. Pomáhajú nám s budovaním nášho portálu www.3D.sk, ktorý slúži pre 2D a 3D grafikov z celého sveta, preto kladieme veľký dôraz na krásu portálu, jeho funkčnosť a zároveň na bezpečnosť. Rád by som vyzdvihol profesionalitu celého tímu FBC, ako aj vynikajúcu komunikáciu a promptnosť ich reakcií.

Richard Polák
Richard Polák
Majiteľ & CEO, 3D.sk
ikona
ikona
ikona